Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.09.2009 09:40 - В плен на здравния ни геноцид!
Автор: darybg Категория: Политика   
Прочетен: 1068 Коментари: 0 Гласове:
2



image

Наскоро, ми се случи да изпитам на гърба си всички предимства на нашата здравно-осигурителна система! Съпругата ми е гражданин на страна която не е член на ЕС. Въпреки че тя е съпруга на гражданин на страна членка на съюза тя през първите 5 години от пребиваването си в нашата държава е тотално нездравноосигурена!

Отначало не вярвах на този не знам как да го кажа здравно-геноциден абсурд, но след като посетих така любимото на повечето българи място НЗОК, сега да не разшифровам абревиатурата и там много любезно (изненадващо и за мен) ми бе направена консултация, че видите ли дигаме рамене, това е законов пропуск и нищо не може да се направи.... Всъщност бях посъветван да инициирам обществен дебат, а за пример ми бе даден подобен случай в който български гражданин се оженил за американка и тя видите ли също не могла да ползва здравното ни осигуряване. За пореден път държавата в която съм се родил ме кара да се чувствам неловко от факта, че съм неин гражданин! За пореден път вместо така прокламираното от нашите псевдо политици и държавни мъже чувство на национална гордост изпитвам ...СРАМ! СРАМ защото това не е отношение към други живи хора, не е хуманно а още повече ЕВРОПЕЙСКО ОТНОШЕНИЕ към други граждани от една претендираща за правова държава в рамките на ЕС. Къде е премиера Борисов, къде е здравният министър, къде е Народното събрание! И странното е че също бях посъветван да вземем да отидем да поживеем месец-два я в Гърция я в друга държава членка, защото видите-ли така въпроса със статута на моята жена щял автоматически да се поправи пред нашият закон!!! Абсурд или тъпо недоглеждане?! За какво всички ние плащаме заплатите на тия безмозъчни същества и протежета на икономически групировки в парламента? Какво става всъщност! ЗНАЧИ АЗ ЕДВА ЛИ НЕ ДА ЕМИГРИРАМ ПОРАДИ ФАКТА , ЧЕ ТРЯБВА ДА ЛЕГАЛИЗИРАМ СЪПРУГАТА СИ ! Кошмар! Не знам, просто няма такава държава ама и всички тези които сме в подобна ситуация сме луди, че го търпим......или по-добре за нашите управници да ....емигрираме!

Слушам Ви, братя по съдба!




Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: darybg
Категория: Туризъм
Прочетен: 54397
Постинги: 21
Коментари: 30
Гласове: 93
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930