Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.09.2009 17:15 - Отново трагедия с наши сънародници!
Автор: darybg Категория: Туризъм   
Прочетен: 1928 Коментари: 3 Гласове:
2



Горещо е, задушно...В София винаги е така, когато слънцето пече! Денят е хубав и радвайки се на последните вопли на лятото УЖАСЕН прочетох, че отново при инцидент имаме загинали сънародници!

Докога така с нашата родина? Докога този черен късмет през няколко месеца да си отиват толкова хора! Трагедия или орисия! ....Кой знае?!  А утре е националният ни празник, празник на съединението на две Българии, празник на новото начало след многовековното робство и тъма по нашите земи! А ние отново сме тъжни и скърбим за невинни жертви, плод на алчността на хората, плод на безумието и престъпната безотговорност на определени хора!

Нелепо е....За миг изтръпнах, аз също съм бил на кораб в Охридското езеро, а там е толкова красиво и даже ......романтично, че едва ли при така стеклите се обстоятелства някой и са разбрали как са потънали, защото според очевидци, круизното корабче е потънало много бързо!

Красиво е на Охридското езеро, стига да можеш да се насладиш на красотата му......без да се удавиш!

Амин за жертвите на човешкото безумие!

И нека бог да ги прости!


Тагове:   НАШИ,   Отново,


Гласувай:
2



1. evchet0 - В началото на май и аз бях на Охрид...
05.09.2009 17:19
В началото на май и аз бях на Охридското езеро и се возих на корабче - изтръпнах при вестта за тази ужасна трагедия - наистина е страшно нелепа смъртта на тези хора. Ужасна трагедия - Бог да ги прости!
цитирай
2. darybg - Права си!
05.09.2009 17:23
evchet0 написа:
В началото на май и аз бях на Охридското езеро и се возих на корабче - изтръпнах при вестта за тази ужасна трагедия - наистина е страшно нелепа смъртта на тези хора. Ужасна трагедия - Бог да ги прости!


Аз също тока съм бил няколко пъти там! Цялата работа е съмнителна с изправността на този кораб и капитана изглежда първи се е спасил а не е мислил за пасажерите ама....
цитирай
3. mamas - Бог да прости жертвите!
05.09.2009 17:30
Светлина по пътя на душите им...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: darybg
Категория: Туризъм
Прочетен: 54330
Постинги: 21
Коментари: 30
Гласове: 93
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930